Şikayet Politikası
Polikliniğimizden arzu ettiğiniz hizmeti almak ve sizlerin memnuniyetini sağlamak için;
Poliklinik Yöneticilerimiz hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının polikliniğimiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini dikkate alır. Bildirilen tüm görüşleri ilgili departman yöneticileri ile değerlendirir. Sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak için çalışırız. Değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında, bildirimi yapan ilgili kişiye geri dönüş yaparız.
Şikâyet Süreci, sizlerin memnuniyetine katkı sağladığı kadar, öneri ve görüşleriniz ile Polikliniğimizin gelişimine katkı sağlar. Şikâyetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Poliklinik İdari Sorumluları değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.
Görüş, öneri veya düşünceleriniz bildirmek için:
Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan "Sizi Dinliyoruz" bölümünden gönderebilirsiniz. Ayrıca, E-posta adresimize mail gönderebilir, katlarda ve bekleme salonlarında bulunan anket formlarını doldurabilir, Poliklinik idari Sorumluları ile yüz yüze görüşme talep edebilir ya da telefon ile görüşme yapabilirsiniz.